به نـــامــ حضـرتــــ دوستـــــ

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

چله حسینی

چهل روز ادب تا محرم

تقریبا یک ساعت، شایدم بیشتر داشتم نت گردی می کردم تا بتونم یه مطلبی که مناسب عنوان این پست باشه پیدا کنم ..

مطالب زیبای زیادی خودندم اما نتونستم هیچ کدوم رو انتخاب کنم، آخرش یه کاغذ و قلم گرفتم تا خودم بنویسم..

همه چیز از یه پیامک دوستی با محتوای "چهل روز مونده تا محرم؛چله نمی گیری؟" شروع شد!

خیلی خوشحال شدم که امسال از این چهل روز جا نموندم. حتما برای شما هم پیش اومده که یه پیامک یهویی میاد و خیلی هم به جا و به موقع باشه، این پیامک برای من از اون پیامک ها بود.


آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فونی رضوان الله تعالی علیه فرموده بودند:

«چهل روز مانده به محرم چله گناه نکردن بگیرید تا سوز دل و اشک چشمانتان برای سیدالشهدا فراوان گردد»

به این میگن مشق عاشقی..

اگه واقعا عاشق امام حسین علیه السلام هستیم، اگه واقعا عاشق حرم هستیم و برای اربعینش دل تو دل نداریم، با گناه نکردن این احساس و واقعی ترش کنیم، اونقدر که اگه حرمش نیستیم همه جا برامون بوی حرم بده..


درد دل: 

آقا جان، مولای من، مهدی موعود کمکمون کنید:(

دیروز دوستم نگران بود، همش می گفت امام زمان دوستش نداره، سعی کردم قانع اش کنم که شما دوستش دارین، خیلی با هم حرف زدیم.. آقاجان میدونم بنده ی خوبی برات نیستیم .. اما شما دست ما رو بگیر تا بتونیم فاصله مون و کم کنیم.. این فاصله ی زیاد داره ما رو از همه ی خوبی های شما محروم میکنه.. و ما به حال دوستان و یاران شما غبطه میخوریم.. 

آقاجان دست ما رو بگیر..

این روزها که گناه تمام وجودم رو بهم ریخته تنها گریه بر تو است که آرامم می کند:(

التماس دعای شدید

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳
بی نام و نشان

نظرات (۲)

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۰ فرناز فرزان
متن زیبایی بود ممنون.

سلام

خیلی قشنگ بود .

ممنون که اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی